måndag 26 november 2012

Längtan till något bättre!



Längtan! Längtan till ljuset, ljuset som lyser upp min gråa vardag och får mig att känna mig lite bättre till mods. Nu är det inte allt för kul när man ser sig omkring men snart, snart blir det kanske bättre. Livet är just inne i en dämpad fas och borde inte vara så men det blev det ändå. Hade förväntningar och förhoppningar som nu inte alls blev som jag trodde. Har alltid älskat den här tiden fram till jul men i år känns det så jäkla tungt. Julen får mig inte alls att må så gott som jag den brukar. Känslan är tomhet och sorg, för mig blev det så och jag ska försöka vända det till något bättre vart efter. Vill bara få gå vidare och se framåt....... Längtan.........
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Styrkekramar...det vänder..men så klart det måste ta sin tid, din vän Violan

    SvaraRadera
  2. Sänder en hög med kramar till dig.
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Usch ja...ibland känns litet tungt och dystert på alla vis...
    Hade en släng här på e.m, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara är håglös. Läste runt lite på bloggar och en tipsade om Klokegården.se. Gick in där en stund och allt kändes GENAST mycket bättre!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. En stor kram till dig! Kram Iréne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...