torsdag 18 augusti 2011

Träningsvärk!


Posted by Picasa
Godmorgon! Har lite träningsvärk efter gårdagens plockande av nya varor som anlände till butiken..... Men det är bara positivt då jag inte alltid hinner till något gym så ser jag det som ett träningspass att stuva runt med produkterna i butiken. Idag ska jag skylta om i fönsterna och passar då på att ta lite nya bilder på de saker som dök upp igår. En nyhet hos mig är nu att jag även säljer smaksatta kaffe och teer. Kommer även att ta in choklad till hösten för att kunna erbjuda härliga presenter för den som "har allt" men ändå är värd en lite överraskning i snygga cellofan förpackningar. Formex närmar sig med storsteg och som vanligt känns det så kul att få åka upp och botanisera bland nyheterna. Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Fina nyheter du fått in :) ser fram emot att åka med dig till FORMEX, ha de, kram

    SvaraRadera
  2. blir himla snyggt du
    kan tänka mig att det blir mycket fint på Formex också
    här är det snart tillbaka i normala gängor
    de inneboende börjar flytta hem till sina skolor ute i landet
    blir lite mer space här hemma men samtidigt lite tomt
    ispirationen ska väl komma åter så småningom, har varit på viloläge ett tag nu...iaf med målning, men det börjar bubbla i huvudet nu snart igen....
    kramar

    SvaraRadera
  3. Så fina saker du har i din butik! Jag måste bestämt ta mej en tur dit snart! Himla kul med ditt torp!!!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...