onsdag 13 juli 2011

Varken titt in eller titt ut!



Vi bor ju nu för tiden i lägenhet mitt i centrala Nyköping och har grannar i olika riktningar. Därav en ganska bra insyn i vår lägenhet och stark sol då vi saknar persienner. Jag tog hem väggdekorationer från Affari till min butik Rut & Signe och har ställt tre stycken i vårt vardagsrumsfönster. Blev riktigt mysigt med insyns skydd  och så slipper jag även själv stirra rakt in i en tegelvägg på andra sidan gatan vilket inte alltid är så kul. Vi är nyligen hemkomna från en kväll i hamnen i Nyköping med lite god mat och trevliga vänner. En fördel med att bo centralt då man har nära till utelivet och cykelavstånd till pulsen i stan. Saknar dock fortfarande en bra uteplats då vår balkong är lite liten att använda men som får duga tills vidare i alla fall. BUTIKEN HAR STÄNGT NU PÅ LÖRDAG 16 JULI. Övriga lördagar har jag öppet som vanligt. Välkomna att kika förbi om ni är i Nyköping på besök! Ha en skön vecka och tack för fina kommentarer till olika inlägg, Kramen Marie

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev i dina fönster,Vi har också insyn i våra fönster, men dom är så stora så det får man lösa på nått annat sätt, visst är det mysigt att hamnen lever upp på sommaren, tyvärr har vi inte varit ner nånting nu i juli då vi är borta på semester men det blir nog några onsdagar i aug.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Dom där har jag oxå sneglat på..så fina..

    Här är det fortfarande väldans tufft, alldeles för tyst och tomt, är nere i vattenhålet och har inte varit här sedan det händ..så nu har man dammsugit hunhår och gråtit igen....

    Hoppas vi ses en stund på lördag, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...