torsdag 7 juli 2011

Toppen med sommarkottar!

 Vill tacka min underbara hjälpreda Matilda som har hållit ställningar i butiken medan jag varit ett par veckor på semester. STORT TACK! Butiken är så fint omhändertagen och här har det pysslats en hel del med produkter och blomster. Dock har jag livräddat några stycken blomster under gårdagen som fått sig ett mysigt fotbad - rotbad! Men det gör inte ett dugg för det känns så skönt att jag med varm hand kan lämna över ansvaret på denna tillgång och riktigt koppla av. HURRA FÖR ALLA SOMMARKOTTAR! Ni är välbehövliga i dagens samhälle!!
 Några sista semesterbilder fick också följa med detta inlägg. Bilder från ett mysigt ställe vi stannade till vid utanför Simrishamn i Skåne. Förlåt då jag glömt bort namnet på stället! 

5 kommentarer:

  1. Så härligt med en bra hjälpreda att lämna över till när ledigheten nalkas!
    Vilkan läckra ställen ni besökte - säkert inspierande för en kreativ typ som du!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja vad superbra att kunna överlämna till en "sommar-kotte" =)
    Fina betongting, är sugen på att testgjuta något liknande på armeringsjärn!
    Ha det gott!
    KRAMIS

    SvaraRadera
  3. Så skönt att få hjälp. Men det måste vara jättekul att stå i en fin affär. Det skulle jag gärna testa också!

    TRevlig helg. Kram Marie

    SvaraRadera
  4. VÄlkommen hem efter en skön semester :) själv har jag en mini...tre dagar ledigt ochär i vattenhålet, ska ner till syrran fyra dagar i slutet utav juli, hon bor ju mellan Simrishamn och Kivik, har du hittat några smultronställen där nere så hör av dig, kommer du över den 23/7 blir ju en minibloggträff med alla säljare, ha det gott så hörs vi KRAM

    SvaraRadera
  5. Det är viktigt med bra hjälpredor som man kan lita på! Härlig affär du har. kram Johanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...