onsdag 25 maj 2011

Onsdag hela dagen!

På en promenad under veckan fann jag denna läckerbit i en rabatt. Så ljuvlig! Den skulle jag gärna kunna tänka mig i en vacker rabatt.


Här har jag hängt upp en av mina loppisskärmar som får ny design med virkat garn på ramen. Dekoreras sedan med kristallprismor som jag hittar på olika loppisar runt om. Denna var en kundbeställning. Kul att fler gillar mina tokigheter ;-)

Det här bordet står också det på en loppis. Jag funderar på om vi ska byta ut vårt tråkiga vardagsrumsbord till denna läckerbit istället. Snygg va!? P.S mannen är inte underrättad i skrivande stund. Ska han få ha någon talan tycker ni????

Wippa gör succé som butiksbiträde i min butik. Dock är hon lite väl söt så kunderna vill ju köpa henne i stället för mina produkter, hmmmm. 

Undrar vad som far i tankarna på henne i denna stund.
"Ett smaskigt tuggben skulle sitta fint" Mummmmmsss.....

2 kommentarer:

  1. Tänk vad man kan återanvända gammla lamskärmar, snyggt,
    Hortensian som jag fick av mamma var i tyg, de reade ut dem på blomsterlandet så hon köpte till oss båda. Blev ovanligt nöjd med den stora tavlan, den ska nog få sin plats i sovrummet. De 3 små ska ställas ut till försäljning på Generalen.

    Behöver du påfyllning av något?

    Kram Catharina

    SvaraRadera
  2. Sannerligen en charmant butiksassistent! Klart att bordet ska flytta hem till dig - man ska inte fråga så mycket vad andra tycker ;-D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...