tisdag 5 april 2011

Tjuvtitt!








Tänkt ni skulle få tjuvkika lite på butikens varor, men bara lite för jag vill hålla lite på bilder till jag har dragit igång. Nu är det bara ett par dagar kvar till min invigningsdag och jag har fjärilar både i magen och i butiken, hähå. Det mesta börjar bli klart. Lite elindragning under morgondagen och kläderna ska upp på galgar som jag hämtat hos C Stark design under eftermiddagen. Klämde även ett besök på Ikea för komplettering av vissa grejer som behövs, hm.....  Kolla ovan bild. Vilken takkrona hon har gjort kvinnan, jag var mållös när jag stod och såg på en fantastiskt hantverk. Vilket pill och vilket tålamod! Hon kan göra fantastiska saker och tar gärna emot beställningar och söker även återförsäljare till den som är intresserad av hennes produkter. Hennes produkter finns även att köpa i min butik Rut & Signe i Nyköping.


7 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Det var falsk alarm, åt för mycket och fel mat efter en maginfluensa.

    Fina saker som vanligt, håller tummarna stenhårt inför söndagen.

    Lampan blev fin på bild, nu väntar jag bara på att det ska bli varmare så jag kan spraya den vit.

    Det blir inget besök på söndag, mina föräldrar ligger sjuka och kompisen också.

    Många Kramar
    Catharina

    SvaraRadera
  2. Ja, det närmar sej nu! Oj, så spännande och roligt!!!
    Lycka till!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. kan tro att du har fullt upp nu...men roligt
    ska försöka kika in på söndag....spännande
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej, Marie!

    Tack för att jag fick komma in och titta idag. Det var jättetrevligt att träffa dig och jag ser mycket fram emot invigningen på söndag. Åh, vad jag blev sugen på en lokal på Öster också. Men den som väntar får se.
    Det kommer att bli så fint i din butik. Lycka till!

    Kram Inka

    SvaraRadera
  5. Kan tro att även du har en del att stå i...läckra saker..måste jag kolla på när jag kommer över, ha det gott, slit inte ihjäl dig :) kom ju från rätt käft, puss

    SvaraRadera
  6. Lycka till med invigningen nu, synd att jag inte kan vara där och få se din nya butik!

    KRAM Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...