tisdag 15 mars 2011

Latmasken åter i bloggvärlden

Så var solsemester över i Kläppen. Latmasken har nu återvänt och en hård vecka väntar.  Förberedelserna inför öppnandet av butiken Rut & Signe tar fart. Har en hel del kvar att sy och även lite jobb med målning av lite möbler som ska ingå i inredningen. Funderar över om jag ska ha en fondvägg med en ljuvlig tapet som jag hittade för någon vecka sedan som går i brun bakgrund med ljusblå blommor på, hmmmmm ........ ska fundera på den. För övrigt blir det vita väggar med svarta och mörkbruna möbler, blir nog bra. Ni ska få se bilder vart efter jag kommer på plats. Nu är det knappt två veckor till jag får tillgång till butikslokalen och kan börja plocka i ordning. Den 10 april smäller det av med invigning och bubbel! Ha en skön vecka! 

2 kommentarer:

  1. DU ser pigger ut :))))))) kom vid femsnåret på lördag, puss och kram

    SvaraRadera
  2. Det ser hur härligt ut som helst och säkert välbehövligt! Ja, jag antar att du har mycket att stå i sen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...