tisdag 11 januari 2011

Länge sen sist!

Äntligen har jag fått snurr på datorn, eller rättar sagt min underbara man har fått fart på eländet! Efter flera veckor utan dator känns det genast lite bättre när jag kan starta upp bloggandet igen. 
Jag har ju fått en ny mobiltfn med superbra kamera i så jag har fotat en del i hemmet under tiden. Under gårdagen försvann den sista julprylen ner i kartongen och upp på vinden tills nästa jul. Lite vemodigt men ack så skönt och vad luftigt det blir med mindre prylar i rummen.
 Denna vecka är jag ledig och nästa vecka jobbar jag i en inredningsbutik ett par veckor. På torsdagen nalkas Formex och det ska bli så kul att få åka dit och drägla över alla vackra saker. 

4 kommentarer:

  1. Hej hej! Kul att se att du finns här. Det var ju ett tag sen. Ha det så gott. Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Har mailat dig, hoppas jag hade rätt adress....
    kul att du är igång igen
    Blir avis att du får åka på formex...superkul att gå där omkring och sukta efter alla snygga saker.....
    Kram vi synes

    SvaraRadera
  3. Härligt att du fått snurr på bloggandet igen, men framför allt en dator som funkar, så himla beroende som man ofta är av den i en massa sammanhang!
    Härliga bilder!
    Kul om vi ses på torsdag nästa vecka!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Nu håller jag tummarna för nya försök, jag är helt övertygad om att det går i lås, kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...