onsdag 11 september 2013

Lycka till - till mig själv!

 Kände mig så uppåt i förra inlägget men nu dämpad. Åter igen har jag att tampas med en ny flytt. Det är dags att packa ihop efter att ha bott i en så härlig lägenhet med ett kontrakt som innebar att jag inte skulle kunna få bo här för alltid. Måste börja leta runt i Nyköping efter en ny lägenhet att bo i och har stått i bostadskö i över två år men det är inte lätt att finna hyresrätter. Tänk att det byggs så många bostäder runt om oss men så himla lite som hyresrätter. På något vis räknas inte vi längre som inte har möjlighet att köpa en miljonlägenhet utan vi får söka med ljus och lykta efter boende så gott vi kan. Det gäller att ha kontakter! Så nu ska här rings och tjatas på varenda hyresvärd jag kan finna i Nyköping för att få tag på nytt boende. Jag önskar mig själv "Lycka till"....................
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Men....oj!!!? Måste du flytta?!!! Usch, så trist när man inte själv väljer och säkert inte lätt att hitta hyresrätt i Nyköping heller!
    Mitt hus blir ju ledigt snart när jag flyttar (1 nov), men det blir kanske för långt pendelavstånd?

    Önskar dej verkligen lycka till!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Nääää, vad synd, du som trivdes så bra, hoppas det löser sig för dig, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...