tisdag 19 mars 2013

Störtlopp och inflammation!



Suck.............. jag som såg fram emot fjällenresan, som visserligen blev av men med en influensa som inte ville ge med sig. Kom hem i söndags och släpade mig till jobbet igår. Ringde till vårdcentralen och fick komma under eftermiddagen. Fick mig en uppläxning av en trött läkare som inte tyckte att en vanlig förkylning skulle behöva någon speciell behandling. Men jag har faktiskt ont i min kind och har haft bihålsinflammation för ett par år sedan. Nåja, en sänka kunde han dock gå med på att kolla....... efter provtagningen åter in till lilla farbror doktor. Vips, en annan klang i rösten som nu omedelbart vill skriva ut penicillin för jag hade minsann en bihålsinflammation. Visste jag väl!!!!  Somnade för klockan åtta denna kvällen helt slut efter en knölig dag. 
 Nåväl, Sälen var lika vackert som alltid men jag åkte bara skidor en kort stund för att inse att krafterna var alldeles för dåliga för svartbacken, som min kära vän lurade ut mig och hans syster på...... Men då har jag åkt svartbacke också, vilket jag inte gör om..... Tog lite tid att ta sig ner och en viss bit testade jag störtlopp också, hä,hä,hä......jihoooooooooooooo. 
Sonens rum börjar ta form. Jag har satt upp lite speglar och några småtavlor som jag gillar. Som sagt så protesterar han inte så mycket utan han har nog mest ögonen på datorn och kollar inte in väggarna så himla noga, fniss... 
Ha en fin vecka och snöa inte bort nu när eländet slår till igen!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Krya på dig nu och ta det lilla lugna, kram

    SvaraRadera
  2. tur att du fick medicin med detsamma...det gör ont med bihålsinflammation. Många fina detaljer från sonens rum, snyggt med speglar...kram Irene

    SvaraRadera
  3. Fy så trist att bli sjuk! Det låter ändå härligt att du ändå kunde åka lite i backarna!
    Krya på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Tittar in och vill önska en Glad Påsk! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Do you have a spam issue on this website; I also am
    a blogger, and I was curious about your situation; we have developed some nice methods and we are looking
    to exchange strategies with other folks, please shoot me an e-mail
    if interested.

    Here is my web site ... Ultra Cleanse Review

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...