tisdag 22 januari 2013

Hemma 4.30 söndag morgon!


Tillbringade helgen i Stockholm. Svägerskan fyllde år och hade en så härlig fest ute på Skeppsholmen i en väldigt fin lokal. Innan festen gick jag en promenad med deras hund. Uppe på en höjd i närheten av slussen stannade jag och blickade ut över den här vackra vyn. Solen hade just gått ner och himlen var alldeles rosalila och träden vackert frostiga. Så fint Stockholm är! Bilden blev lite mörkare en verkligheten men jag upplevde ett ögonblick av ljus och kände mig så lycklig. Känslan tog jag med mig till festen och  kvällen/natten blev som jag önskat. Vi dansade till långt in på söndagmorgon och min söta svägerska så nöjd. Söndag morgon satt vi och summerade natten över frukost alla tre, svägerskan, min bror och jag med hesa röster, fniss. Trötta fötter och lite träningsvärk på flera ställen man minst kunnat ana fans.... 

Ha en fin vecka! 

4 kommentarer:

  1. Så roligt med en helkväll:)

    Skönt att höra att du låter så lycklig igen!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Så kul det låter med både fest och dans! Skönt att höra att du har haft roligt! Alltid kul att byta lite miljö också!
    Lokalen ni var i kan ha varit min f.d. arbetsplats! Stora salen där brukar hyras ut till just fester! I den salen har jag tillbringat åtskilliga timmar de senaste 9 åren!:)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja, du hade rätt Formex var en upplevelse och rolig! Håller också med dig om att vår huvudstad är väldigt vacker, Nordens Venedig!

    Vilken fest du var på...det kan man leva på länge:) KRAMAR

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...