onsdag 21 september 2011

Myslyktor med patina

Posted by Picasa
Hej! Har haft ett gäng lyktor utomhus hela sommaren. Regn, sol och vind har pinat dem till en skön patina. Nu har de fått komma in och jag tänder upp dem om kvällarna för mys. Mina söta pälshalsdukar sa swisch så var de slut. Roligt att det blir effekt av att använda sig av facebook och blogger. Nu hoppas jag på att allt fler upptäcker min lilla butik Rut & Signe för inspiration och shopping. Många som kommer in slås av den härliga atmosfär som butiken inger. Huset har anor från 1700-talet och en del äldre har historier att bjuda på när de besöker mig om tidigare udda butiksägare. Roligt att få lite historia om byggnaden att delge andra. Ha en skön onsdag och hoppas att vädret spricker upp i sol under eftermiddagen som de utlovat! Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Nog måste catwalken gjort sitt..har kollat ifatt inläggen :) ni blev ju skitsnygga och så klart då hittar ju kunderna till dig, roligt att vi ses snart, verkar som det blir alla 9 som kommer :) ha de, kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror, som Viola, att catwalken säkert gjorde sitt till - tala om reklam du!!!
    Ja, din butik verkar jättefin och spännande, jag ser fram emot att hälsa på där i början av okt.!
    Nu ligger du länkad uppe i högerkanten på min blogg också!
    Kul att halsdukarna gick bra, men de verkade jättevackra och dessutom gosiga...!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...