fredag 16 september 2011

Brända toner


Godmorgon! Lite hemma- hos- oss- bilder ........ Just nu känner jag att den härliga rostiga färgen gäller som accent hemma. Gillar att ta in lite varma höstfärger även i inredningen så att det känns lite varmt och mysigt inne.

Kuddarna är salig blandning men ändå passar de fint ihop och känns väldigt personliga. Några tyger att mycket gamla. En har min mamma broderat, en är från en sjal som jag köpte i London. Det är roligt att skapa kuddar av minnen så att det känns personligt och har en historia. Hur har ni det i sofforna?



Här om kvällen var jag ju ute och cyklade....... hittade lite nerblåsta kastanjer som fick följa med mig hem. De är så läckra innan de spricker och släpper ut den lilla kastanjenöten. Ska plocka även nötterna sedan när de kommer ut.



Den här blomman har jag i mitt vardagsrum och jag är för det mest förtjust i blommornas blad och köper blommor efter hur bladen ser ut. Den här har mönster som en geckoödla tycker jag. En lite blomma har dock slagit ut som ni kan skymta i mitten.

ÄLSKAR STENAR! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...