fredag 22 juli 2011

Vilken natt!

Vilket oväsen det har varit i natt! Någon mer än jag, hähä, som inte sovit så där superbra av allt blixtrande och dundrande. Har nog inte upplevt ett sådant kraftigt och långdraget åskväder sedan unga år. Har varit uppe och vandrat en del under natten för att titta på spektaklet. Och det kommer mera!!! Förhoppningsvis drar det lite mer in över land så kanske vi klarar bättre än natten som varit. Hur har ni haft det?




Tänkte bjuda på lite höstinspiration då det börjar komma allt mer kataloger inför Formexmässan i september. Härliga färger med varma toner i rost och lila kommer starkt till hösten. Gillar det skarpt. Har själv redan nu en hel del i rostiga färger i mitt hem, visar mer av det i nästa inlägg, med bla härliga kuddar och söta gamla lampskärmar som jag köpt på loppis. Att blanda det med nytt är en så läcker kombination. Som sagt jag återkommer med bilder från mitt hem fram över. Ha nu en skön fredag! Själv ska jag och mannen sitta på en härlig uteservering i kväll tillsammans med goda vänner för att äta rökta räkor, mums! 

3 kommentarer:

  1. Härlig inspiration, hösten ser lovande ut! Kram J

    SvaraRadera
  2. Tack för senast, så roligt att träffa dig igen. Hoppas vi ses snart framöver. Nu lägger jag dig i min blogglista så jag lätt kan kika in på din fina nya blogg.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Usch, det är bäst att inte pilla för mycket alltså..;) Det kan gå illa.
    Rökta räkor låter gott.. har ni det i Nyköoping?

    Ha det skönt. Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...