onsdag 20 april 2011

Godisfrossan närmar sig!



God kväller i stugorna! Dagarna springer iväg och hälften av det jag planerar hinner jag kanske med...... Påsken närmar sig med välförtjänt vila. Jösses, vad jag ska frossa i godis. Det är en av mina stora laster...........choklad.........marsipan..........mums vad gott. Men sen får jag ränna ut med hunden i rask takt så att det inte sätter sig allt för hårt kring höfter och midja. Va beredda med godis imorn när de små söta påskkärringarna dyker upp. Ha det gott där ute! 

3 kommentarer:

  1. Det låter härligt med lite godisfrossa!
    Ha en härligt helg och GLAD PÅSK!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ha en fin dag själv, nu ska jag in till staden och köpa mig en stor webergrill till helgen :) har mailat till dig, puss och kram och ha det "gott"

    SvaraRadera
  3. tittar in för att önska dig en GLAD PÅSK!
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...