torsdag 17 mars 2011

Små fötter har växt till stora!


Små, små fötter har tagit sina första steg i dessa underbara skor. Idag är fötterna utflugna och har lämnat hemmet sedan flera år. Att få samla hela familjen ibland är guld värt och man njuter av att vara en stor familj. Idag har jag gjort ett besök i nya butikslokalen och spanat lite på hur jag ska få till butiksyta. Har tillgång till den om dryga veckan och då jäklar ska det inredas, underbart.

Underbar vårblomma i härliga färger och mönster. Snart tittar den även upp i min stora balja som jag satte förra hösten tillsammans med tulpaner. 

2 kommentarer:

  1. Hej Marie

    Det blir så spännande när du öppnar din nya lilla butik, gläder mig till att fölga dig här på bloggen.
    Kram från Åsa

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar..ses ju imorgon..då får vi höra mera :) vilken dag..snö :( blir nog lugnt i butiken, ha en bra dag, kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...