fredag 11 februari 2011

Snabbaveckan!

Denna vecka susar förbi i hisklig fart men jag känner mig ändå väldigt nöjd med det jag fått gjort. Jag har nu tillverkat fyra söta klänningar som jag känner mig nöjd med. Det är lätt att bli självkritiskt när man skapar till sig själv men nu är det ju inte till mig jag syr utan till min butik och på något vis känns det lättare att sy då. Har även låtit tillverka flera tavlor som kommer att finnas till salu i butiken och några blev snygga och några åker ner i en kartong till vinden, hihi. Jag har fått så mycket positiv respons på att drar igång butik igen och det känns riktigt bra. Känner att jag hittar ett bra koncept som jag kan stå för och som förhoppningsvis håller hela vägen ut! Ikväll ska jag rita några till mönster och sen lite vin och somna sött i soffan brevid min älskade man. Ha en skön helg alla goa out there!

3 kommentarer:

  1. Du låter nöjd med din snabbvecka! Så skönt trots kaosovädret som vi har haft! Antar att du är rätt nöjd nu med att slippa skotta på landet..!:)
    Ha en skön kväll!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Det verkar ha varit en kreativ och produktiv vecka, och sådant är ju roligt! Här har det mest varit en enda röra, men nu är det ju helg så jag får skapa också!

    SvaraRadera
  3. Flitens lampa lyser hos dig, är så glad för din skull, tror oxå på ditt koncept, håller alla fingrar och tår, ha en fortsatt skön helg, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...