tisdag 15 februari 2011

Det häftigaste jag sett på länge!

Har tillbringat förmiddagen med att besöka en god vän till mig. De har nyligen flyttat in i en superhäftig lägenhet som det flyttar runt väggar i och bygger om helt och hållet efter familjens behov. Köket är väl det som är mest klart de andra rummen börjar ta form och man kan ana att det kommer att bli en lägenhet utöver det vanliga. Det är f n en bostad och byggarbetsplats så fast jag tog många bilder är det inte rättvist mot familjen att visa det kaos som f n råder med alla saker som står huller om buller men jag visar ett litet smakprov. Håll till godo och njut!




6 kommentarer:

  1. Jag förstår vad du menar - det ser otroligt läckert ut! Så inspirerande att få se något sådant!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. det känner man ju igen....
    kram

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen läckert ut...då ses vi imorgon då, kramen

    SvaraRadera
  4. Vilken helläcker våning!!!! Och heläcker och gudomligt söt var flaskvovven nedan också, grattis till ny fin butik i Nyköping och varmt lycka till! Mari.

    SvaraRadera
  5. Har aldrig hört talas om något sådant! Det verkar väldigt spännande.
    Och det kommer att bli jättefint, det syns redan nu.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Åh, jag älskar Irres inredning! Så himla snyggt i köket!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...