tisdag 16 november 2010

Myspys

Vi tänder upp hela vardagsrummet med ljus denna årstid. Här flyttas sakerna runt och runt innan jag blir nöjd. Nedan resväska fyndade jag för ett år sedan i Stockholm och den fick en plats på långbänken Bestå från Ikea. Ska åka och köpa luckor och dölja all förvaring i skåpen. Har lite funderingar kring vilken typ av luckor jag ska införskaffa, har inte riktigt bestämt det ännu, får återkomma längre fram med det färdiga resultatet. 
Silverhjorten har nu hamnat mellan två fönster i vårt vackra burspråk. I bakgrunden ses förra veckans snö som sedan försvann snabb och ersattes med slask.
Speglarna har samlats i grupp så länge tills jag vet var de ska sättas upp. Här är blåbetongväggar så det gäller att känna efter innan här börjar borras för krokar.

2 kommentarer:

  1. Så fint du har fått till det och så kul att resväskan funnit sin plats!
    Själv köpte jag en nästan likadan för liknande pris på det stället - jättenöjd!
    Fint med flera speglar! Ja, det tar nog lite tid innan man vet exakt hur man vill ha det!
    Ni verkar ju trivas - härligt!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
  2. Spännande att följa din inflyttning till stan, ser så fint ut det som du visar, hör av dig, skulle vara så roligt att ses, är ju hemma må och ti...mina lediga dagar och jobbar ons-sö, kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...