torsdag 12 januari 2012

Mörkt eller?



I våras gick jag modell och då tog min dotter ovan bild på mig efter att hon fixat mitt hår. Lite solblekta slingor i håret piggar upp en del. Men så igår fick jag för mig att jag skulle sätta i en toning i håret. Guldbrun hette den....... Inte vet jag men nog har jag en helt annan uppfattning om vad guldbrun är. Kolla nedan resultatet!!!! Lite mörkt va? Nåja, det bleks snart och jag kan ju allt sätta i några slingor som ger både liv och lite mer lyster i håret, suck. Fast jag trivs rätt bra i lite mörkare men kanske inte allt för mörkt. Till och med min man såg skillnaden och ni som har män vet ju att vi ibland både klipper och färgar oss och får som komplimang att " Fina gardiner du har satt upp" ??????? Öhhhh.......... Men man får glad att de uppmärksammar någon över huvud taget, fniss* 
Förlåt J....... Kunde inte låta bli och jag vet ju att du läser min blogg!




Nu väntar jag in lite nyheter till butiken och äntligen lite ljusare plagg med vackra applikationer i form av brodyr. Plaggen är ett "fair trade" märke som heter Yours truly clothes  och de har så himla snygga plagg i sköna material som silke, linne och bomull. Kommer inom kort! 











Posted by Picasa
Ha en skön vecka och ta vara på de extra ljus minuter som kommer för varje dag nu! 
Kram Liten dam...........

6 kommentarer:

  1. Ja, man visst är det väl kul med lite förändring! Jo, håret ser ganska mörkt ut, men kanske skimrar det lite i ljuset! Du ser annorlunda ut, men fin som vanligt!!!

    Spännande med lite ljusa vårkläder! Det verkar lovande och skönt med lite ljusa toner i kapp med kommande ljuset!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Det där blev ju jätte fint. Kul med lite förändringar i bland. Man behöver muntras upp lite så här i mörka tiden.
    Önksar dig en skön helg.
    ♥Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  3. Tycker du ser fin ut i båda färgerna. Och nu framåt vår/sommar brukar det ju blekna något också... Så du färgar håret själv... det har jag inte vågat mig på någon gång.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du passar i båda färgerna =) Själv har jag haft massor av olika toner i mitt hår från mörkbrunt till blondie blondie och read head =)
    Fina kläder!
    Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej
    Kul att du skrev i min blogg!
    Jag har försökt att få Yankee candle men inte lyckts, det här märket var tydligen precis lika dana ljus, fast till lägre pris. Har haft durance men de är ganska dyra för sin storlek. Vad kul att du har Yours truly clothes,har själv tänkt att ha dem i butiken men vi har fullt med märken nu. De är annars jätte fina! Jag tyckte du blev snygg i håret med den bruna färgen, ja man måste förändra sig lite ibland! Ja vi kanske ses på formex, det är alltid roligt att träffa andra som har butiker.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  6. Du ser ju onekligen lite lyckligare ut på den första bilden;)

    Men visst kan du ha mörkt hår också!
    Du är så vacker!

    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...